صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۴۹۰۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

امام جمعه بشرویه با اشاره به ضرورت گسترش و احیای فرهنگ روضه‌های خانگی گفت: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری فاطمیه بحث روضه‌های خانگی با شعار محتوایی «خانه مادری» و با محوریت و میان‌داری اجتماعی بانوان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام علیرضا زارعی، امام جمعه بشرویه، شب گذشته، 14 آذرماه در همایش فاطمیون شهرستان بشرویه اظهار کرد: اینکه حضرت زهرا(س) پرچمدار جهاد تبیین بودند  و اگر تبیین درست انجام نشود مسائلی در جامعه رقم خواهد خورد که قابل جبران نخواهد بود.

وی با بیان اینکه تقابل حق و باطل از ابتدای خلقت عالم الی یوم القیامه بوده و خواهد بود، بیان کرد: روایت درست از آنچه در جبهه حق اتفاق می‌افتد می‌تواند باعث روشنگری و بصیرت‌افزایی شود.

زارعی با اشاره به اینکه بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای مردم در ایام فاطمیه جزو ضروریات است و مصداق بارز تبیین محسوب می‌شود، ادامه داد: مسئولان هیئت‌های مذهبی و مداحان، مبلغان و روحانیون همچون گذشته در ایام فاطمیه نسبت به مسئله مهم تبیین و روشنگری توجه ویژه داشته باشند.

وی تصریح کرد: همچنین بیان سیره شهدا و خاطرات رزمندگان با توجه به در پیش بودن کنگره شهدای والامقام شهرستان بشرویه و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، یکی از ضروریات است که باید در هیئت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه بشرویه با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی بیان کرد: خانواده‌ها به بحث مراقبت ویژه از فرزندان در فضای مجازی با توجه به فتنه اخیر توجه داشته باشند؛ ضرورت بصیرت‌افزایی و روشنگری امروز در جامعه احساس می‌شود.

زارعی به لزوم گسترش و احیای فرهنگ روضه‌های خانگی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری فاطمیه بحث روضه‌های خانگی با شعار محتوایی «خانه مادری» و با محوریت و میان‌داری اجتماعی بانوان در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام