صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۵۳۰۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
/نمایشگاه پژوهش و فناوری /

استاندار خراسان رضوی گفت: نیازمندی‌ها و هزینه‌های مربوط به پژوهش جزئی از هزینه‌های اجرایی ماست و اگر پژوهش لازم، خوب و کاربردی داشته باشیم به تبع آن، هزینه‌های جاری کاهش می‌یابد و از طرفی نیز زودتر و بهتر به نتیجه می‌رسیم.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، امروز ۱۶ آذرماه، در حاشیه بازدید از بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، اظهار کرد: نیازمندی‌ها و هزینه‌های مربوط به پژوهش جزئی از هزینه‌های اجرایی ماست، زیرا اگر پژوهش لازم، خوب و کاربردی داشته باشیم به تبع آن، هزینه‌های جاری کاهش می‌یابد و از طرفی نیز زودتر و بهتر به نتیجه می‌رسیم.

وی بیان کرد: در واقع با تکیه بر مسائلی که در استان و کل کشور وجود دارد، پژوهش‌های صورت گرفته در بخش دانشجویی، دانش‌آموزی، حوزه علمیه، علوم انسانی و شرکت‌های مربوط به بخش خصوصی و دانش‌بنیان بسیار خوب و نویدبخش است تا توجه به موضوعات پژوهشی در کنار اقدامات اجرایی مورد توجه قرار گیرد. 

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: ما مجبور هستیم در کنار اقدامات اجرایی، موضوعات پژوهشی را در دستور کار قرار دهیم تا سرعت لازم متناسب با مسائل پیش رو در خصوص موضوعات پژوهشی و حل مسائل آن را داشته باشیم.

انتهای پیام