صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۵۸۱۱
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

به‌مناسبت هفته قرآن و عترت در مدارس امام جمعه علی‌آبادکتول با مدیر، مربیان و دانش‌آموزان پایه پنجم مدرسه حلیمه سعدیه روز گذشته، 18 آذر در دفتر امام جمعه علی آباد دیدار کرد.

به گزارش ایکنا از گلستان، به‌مناسبت هفته قرآن و عترت در مدارس امام جمعه علی‌آبادکتول با مدیر و مربیان و دانش‌آموزان پایه پنجم مدرسه حلیمه سعدیه روز گذشته، 18 آذرماه در دفتر امام جمعه علی آباد دیدار کرد.

امام جمعه علی‌آباد‌کتول در این دیدار به اهمیت نماز جمعه اشاره کرد و گفت: ارتقا و آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی مردم در مورد مسائل روز و همچنین مطرح کردن و پیگیری مسائل و مشکلات شهری  و اداری از اهداف برگزاری نماز جمعه است که سبب همبستگی بیشتر مردم خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد گفت: مصلی را به‌عنوان بزرگترین مرکز عبادی سیاسی در کشور است که در تمام زمینه‌های قرآنی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، مذهبی در حال فعالیت بوده و خدمت‌رسانی می‌کند.

امام جمعه علی آبادکتول با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرآنی به طور مستقیم بر روی تربیت نسل جوان اثرگذار است، افزود: اگر در مدرسه با همکاری اولیا و حمایت آنها گام نخست به درستی شکل بگیرد دانش‌آموزان بیشتری به سمت قرآن جذب می‌شوند و اولیا بهترین مشوق دانش آموزان در فعالیت‌های قرآنی هستند.

وی همچنین به اهمیت مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: همانطور که مدرسه خانه دوم دانش آموزان است نقش تأثیرگذار معلمان را در جذب و تشویق بچه‌ها به فعالیت‌های قرآنی نباید نادیده گرفت. لذا باید معلمان ضمن آگاهی و مطلع بودن از فرایند مسابقات، توانمندی لازم را کسب کنند که در این زمینه برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است و از همه معلمان چه در حوزه فعالیت‌های قرآنی و چه دروس غیرمرتبط، درخواست همراهی با این فعالیت قرآنی را داریم.

انتهای پیام