صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۷۱۳۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

همزمان با تشییع پیکر 15 شهید گمنام در یزد مسابقه عکاسی «مهمانی لاله‌ها» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از یزد، فاطمه موسوی‌زاده، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، 23 آذرماه، با اشاره به تشییع پیکر 15 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در روز پنجشنبه 24 آذرماه جاری در این استان گفت: همزمان با این مراسم معنوی، همچنین سایر مراسم‌های مرتبط با آن، مسابقه ثبت قاب‌های ماندگار با عنوان «مهمانی لاله‌ها» در یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه عکاسی در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه‌ای و تلفن همراه برگزار می‌شود و شرکت برای عموم آزاد است. هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر 5 عکس ارسال کند و هرگونه سبک اعم از مستند، خبری، فاین آرت، فتومونتاژ و... آزاد است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: به 20 عکس برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند فایل با کیفیت عکس‌ها به همراه مشخصات عکاس شامل نام و نام خانوادگی، کدملی و شماره تلفن همراه به شماره در ایتا یا بله به شماره ۰۹۱۴۰۷۵۶۳۶۷ ارسال کنند و یا فایل عکس‌های خود را به معاونت هنری اداره کل تحویل دهند.

موسوی‌زاده گفت: مهلت ارسال آثار 10 دی ماه جاری است که در پایان، نمایشگاهی از عکس‌های منتخب برگزار می‌شود.

انتهای پیام