صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۸۱۱۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

گردهمایی مسئولان هیئات مذهبی، فعالان فرهنگی و مداحان با محوریت «دهه بصیرت، دهه مقاومت و ایام فاطمیه» با حضور امام جمعه آزادشهر و رئیس اداره تبلیغات اسلامی فرماندهی سپاه شهرستان شامگاه، 27 آذرماه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) سنچول محله آزادشهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، گردهمایی مسئولان هیئات مذهبی، فعالان فرهنگی و مداحان با محوریت «دهه بصیرت و دهه مقاومت و ایام فاطمیه» با حضور امام جمعه آزادشهر و رئیس اداره تبلیغات اسلامی فرماندهی سپاه شهرستان شامگاه، 27 آذرماه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) سنچول محله آزادشهر برگزارشد.

امام جمعه آزادشهر در این مراسم با بیان‌ اینکه فاطمیه مختص شیعیان و دلسوختگان اهل‌بیت(ع) است، گفت: روایات و سیره معصومین(ع)  نشان می‌دهد که حضرت زهرا(س) چه خدمتی به شیعه و جامعه اسلامی داشته و بزرگترین خدمت ایشان دشمن‌شناسی بوده است.

حجت‌الاسلام شهابی با بیان‌ اینکه نور وجودی حضرت زهرا(س) همش اطاعت محض از خدا و عابدترین و زاهدترین انسان‌ها بود، افزود: دشمنان نمی‌توانستند این نور را در حضرت زهرا‌(س) خاموش‌ کنند، لذا دست به اقداماتی زدند که  نتیجه آن شهادت حضرت زهرا(س) بود.

امام جمعه آزادشهر تصریح کرد: نمونه این امر ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود، این همان جنگ روایت‌ها است و حضرت زهرا(س) در جنگ روایت‌ها پیروز شد و چهره واقعی امیر مؤمنان علی(ع) را به همه معرفی کرد.

وی با بیان‌ اینکه در قرآن ۲۰۰ آیه درباره منافقین وجود دارد و این حضرت زهرا(س) بود که از چهره‌های منافقین رونمايی کرد، افزود: قرآن می‌فرماید شما منافقین را نمی‌شناسید اینها خیلی اهل تزویرند و حضرت زهرا(س) علمدار جنگ سخت و جنگ نرم و جنگ رسانه‌ای و مدافع ولایت بود.

امام جمعه آزادشهر تصريح کرد: امروز ما در جنگ رسانه‌ای هستیم و باید مواظب باشیم آنچه دشمنان در فضای مجازی بیان می‌کنند در ما اثر نکند که اگر غیر از این باشد بسیار ضرر خواهیم کرد.

وی افزود: امسال عزاداری حضرت زهرا(س) باید با غیرت خاصی برگزار شود. در اغتشاشات دیدیم که آنها با شعار زن، زندگی، آزادی می‌خواستند عفت و حیای زنان ما را بگیرند باید نشان دهیم که زنان و دختران این مرز و بوم با تأسی از حضرت زهرا(س) همیشه پای ولایت و آرمان‌های آن هستند.

حجت‌الاسلام شهابی همچنین به ظرفیت‌های مساجد و هیئات مذهبی در برپای مراسم‌ و مناسبت‌های مذهبی اشاره کرد و گفت: هیئات مذهبی و امنای مساجد و جامعه مداحان در حقیقت همکاران مشترک در سنگر مسجد هستند، هر چقدر این سه ظرفیت با هماهنگی بیشتر وارد میدان شوند دشمن مأیوس‌تر خواهد شد.

انتهای پیام