صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۹۵۱۲
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی، بخشی از اقدامات این بنیاد در حمایت از هموطنان ارمنی، مسیحی و آشوری را تشریح کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، وحید خاوئی، معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی با اشاره به کمک‌های موردی بنیاد مستضعفان به هموطنان مسیحی، ارمنی و آشوری اظهار کرد: طی سال گذشته و امسال تلاش داشتیم تا با حفظ ارتباطات موجود میان بنیاد مستضعفان و هموطنان ارمنی، مسیحی و آشوری، بتوانیم کمک‌هایی را در اختیار خانواده‌های نیازمند این عزیزان قرار دهیم.

مدیرعامل بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان با بیان اینکه بیش از ۵ هزار فقره انواع حمایت‌ها از هموطنان مسیحی، ارمنی و آشوری صورت گرفته، افزود: در این مدت، حمایت‌های بنیاد مستضعفان از این افراد در قالب «تسهیلات»، «اهدای جهیزیه»، «توزیع بسته‌های معیشتی» و «توزیع کارت‌های اعتباری خرید» تعریف شده که بیشترین سهم از این حمایت‌ها، در بخش ارائه تسهیلات بوده است.

وی با تبریک فرارسیدن ایام ولادت حضرت عیسی(ع) بیان کرد: در بنیاد مستضعفان، تلاش داریم تا برای کاهش تکانه‌های اقتصادی که متأسفانه برخی از خانواده‌ها و اقشار ضعیف‌تر را تحت تأثیر قرار داده، گام برداریم و در این مسیر خود را در کنار تمام مستضعفین فارغ از هر قومیت، مذهب، دین و آیین می‌دانیم.

انتهای پیام