صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۹۵۸۸
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

امام جمعه کرمان گفت: در مکتب شهید سلیمانی، موضوع حرکت در خط مستقیمی که امام جامعه مشخص می‌کند بسیار پررنگ است و شهید سلیمانی در جای جای وصیتنامه خود آن را گوشزد کرده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، چهارم دی‌ماه در شورای اداری استان بیان کرد: فتنه‌ها و آشوب‌ها همواره وجود دارند و همه انسان‌ها متناسب با فکر و استعدادهای خود امتحان می‌شوند که یکی از این فتنه‌ها در زمان حضرت زهرا(س) اتفاق افتاد و ایشان برای تبیین و دفاع از ولایت تلاش کردند.

وی با بیان اینکه امروز نیز این فتنه‌ها وجود دارند که ممکن است گروهی را تحت تأثیر قرار دهند، افزود: هرچه انسان بصیرت بالاتری داشته باشند کمتر دچار لغزش می‌شود. در مکتب شهید سلیمانی، موضوع حرکت در خط مستقیمی که امام جامعه مشخص می‌کند بسیار پررنگ است و شهید سلیمانی در جای جای وصیتنامه خود آن را گوشزد کرده است. محتوای تمام گفته‌های شهید مبنی بر موقعیت و جایگاه ممتاز جمهوری اسلامی است زیرا مدافع حرم‌های نبوی، امامت و ولایت است.

امام جمعه کرمان گفت: آشوب‌ها ما را در آزمون‌های سختی قرار می‌دهد و باید برای دفاع از جمهوری اسلامی تصمیم بگیریم که ممکن است هزینه زیادی داشته باشد اما شهید سلیمانی در این امتحان به خوبی عمل کرد و پس از ۴۰ سال مجاهدت به شهادت رسید.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم کسانی که شاهد صحنه‌ها و مجاهدت‌ها بودند بتوانند نقل صحیحی از رویدادها داشته باشند زیرا نقل صحیح تأثير مهمی در هدایت افراد به ویژه نسل جوان دارد.

انتهای پیام