صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۰۱۱۰
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
حسن بهرام‌نیا:

استاندار ایلام با بیان اینکه عاقبت بخیری ما در سایه عنایت شهدای عزیز است گفت: انقلاب مثل موج است و هر کس همراه انقلاب نباشد از موج جدا و به حاشیه و انحراف خواهد رفت و علی‌رغم همه محدویت‌ها و مشکلات، امنیت و آسایش برقرار و رفاه نسبی نیز برای مردم فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایکنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، امروز ۶ دی ماه همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) در مراسم تشییع پیکر ۶۵ شهید گمنام در شهر ایلام در جمع تعدادی از خبرنگاران، گفت: انقلاب مثل موج است و هر کس همراه انقلاب نباشد از موج جدا و به حاشیه و انحراف خواهد رفت و علی‌رغم همه محدویت‌ها و مشکلات، امنیت و آسایش برقرار و رفاه نسبی نیز برای مردم فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در طول چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی جبهه استکبار تمام تلاش خود را با تحریم، جنگ تحمیلی و اهداف تجزیه‌طلبانه بکار گرفت تا مانع از پیشرفت و حرکت نظام شود گفت: کسانی بودند که مسیر مردم و انقلاب را جدا کردند و توسط همین مردم کنار گذاشته شدند.

بهرام‌نیا با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید روز به روز خدمات خود را به مردم بیشتر کنند، گفت: مردم، ولی نعمت و شایسته بهترین خدمات هستند و همین شهدای گرانقدر از فرزندان و خانواده این مردم عزیز هستند که جان خود را برای مردم فدا کردند و به فیض شهادت نائل شدند.

استاندار ایلام اضافه کرد: در طول سالیان گذشته برای خدمت به مردم و پیشرفت کشور در تمامی حوزه‌ها تلاش‌هایی زیادی صورت گرفته است و تلاش همه جانبه دلسوزان نظام شایسته قدردانی است.

نماینده دولت در استان ایلام با بیان اینکه عاقبت بخیری ما در سایه عنایت شهدای عزیز است، گفت: افتخار بزرگی برای ما محسوب می‌شود که در مسیر شهدا حرکت کنیم و همواره یاد و خاطره آنان را پاس بداریم.

استاندار ایلام در پایان با اشاره به استقبال باشکوه مردم و مسئولان از پیکر مطهر ۶۵ شهید گمنام، گفت: مردم ولایتمدار و شهید پرور استان ایلام بار دیگر نشان دادند که پاسدار یاد و خاطره شهدا هستند.

انتهای پیام