صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۲۳۱۰
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
دستیار امور بین‌الملل استاندار گلستان بیان کرد:

دستیار امور بین‌الملل استاندار و رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه دراستان گلستان گفت: تقویت جبهه مقاومت تثبت جمهوری اسلامی ایران را به همراه دارد و شهید سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت نقش بسیار مهم و انکارناپذیری داشت.

ذوالفقار امیرشاهی، دستیارامور بین‌الملل استاندار و رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه دراستان گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان به مناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی و دهه مقاومت گفت: شهید سردار سلیمانی در کشورهای منطقه تلاش‌های زیادی برای تقویت جبهه مقاومت انجام داد که به دفعات زیاد جبهه مقاومت در کشورهای مختلف غرب آسیا در برابر استکبار جهانی پیروز شد.

رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه دراستان گلستان ادامه داد: شهید سلیمانی در نابودی داعش نقش کلیدی داشت و امروزه شاهد این هستیم جبهه مقاومت در کشور یمن چطوری در مقابل عربستان که این همه تجهیزات نظامی پیشرفته دارد ایستادگی کرد و در مقابل جبهه مقاومت شکست خورد.

امیرشاهی بیان کرد: باید راه شهید سلیمانی ادامه پیدا کند و دشمنان بدانند مرتکب محاسبات غلطی شده‌اند و با شهادت سردار سلیمانی نیز هزاران نفر پرچم این عزیز را بدست خواهند گرفت و این راه ادامه دارد.

وی افزود: تقویت جبهه مقاومت علاوه بر تثبت اقتدار جمهوری اسلامی ایران قدرت ملت‌های منطقه را در مقابل دشمنان اسلام تقویت خواهد کرد و امید را در دل آنها زنده خواهد کرد.

وی گفت: ما شاهد هستیم که کشورهای قدرتمند دعوت به مذاکره می‌کنند و این بخاطر اقتدار ایران است و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران به خاطر زحمات فراوان شهید سلیمانی بود.

امیرشاهی تصریح کرد: دشمنان اقدام به ترور ناجوانمردانه شهید سردار سلیمانی کردند زیرا آنها که توان رقابت مستقیم با سردار دلها را نداشتند. دشمن هیچگاه فکر نمی‌کرد که راه سردار شهید قاسم سلیمانی تداوم داشته باشد و شهادت این سردار نقطه عطفی برای ادامه این راه تاریخ ساز شود.

دستیار امور بین‌الملل استاندار گلستان تصریح کرد: هزاران نفر در کشورمان همانند شهید سلیمانی تعلیم و تربیت یابند تا در راه حقیقت دین و دنیای مردم و آبادانی ایران عزیز تلاش کنند.

انتهای پیام