صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۲۴۱۳
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: طرح ساماندهی قاریان و مداحان در آرامستان بهشت رحمت شهرکرد مطرح و در حال پیگیری است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، مجید احمدی، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: طرح ساماندهی قاریان و مداحان در آرامستان بهشت رحمت شهرکرد مطرح و در حال پیگیری است.

وی افزود: در راستای رفاه حال شهروندانی که برای زیارت اهل قبور به آرامستان مراجعه می‌کنند، جلسه با موضوع ساماندهی برنامه مداحان با حضور در سازمان مدیریت آرامستان‌ها برگزار شد.

احمدی با اشاره به برگزاری مراسم ترحیم اهالی شهرکرد در آرامستان‌ بهشت رحمت این شهر، اظهار کرد: گاهی در آرامستان‌ها چندین مراسم به صورت همزمان برگزار می‌شود و مداحان با وجود صدای بلند باند و میکروفن‌ها به ایجاد سر و صدا دامن می‌زنند که باید این مسئله مدیریت شود.

وی از مردم خواست تا با همکاری با این سازمان، در جهت ساماندهی قاریان و مداحان سازمان آرامستان‌های شهرداری همراه شوند و گفت: می‌طلبد در راستای برگزاری محافل ترحیم که به صورت همزمان هستند دو یا چند خانواده هماهنگ شوند و از حضور یک مداح بهره‌مند شوند.

اجرای طرح قبور ۲ طبقه در شهرکرد

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد همچنین با اشاره به توسعه جمعیت شهرنشینی، اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از ساکنان شهرکرد از روستاها و یا حاشیه شهرها هستند و متوفی خود را در آرامستان شهرکرد دفن می‌کنند و با توجه به اینکه در سال‌های آینده ممکن است با کمبود زمین مواجه شویم، اجرای طرح قبور دو طبقه در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: در حال حاضر برخی از شهروندان مراجعه کرده و برای خرید قبر دو طبقه درخواست دارند که پیش‌بینی می‌شود اجرای این طرح با استقبال مواجه شود.

احمدی بیان کرد: امیدواریم با ارتقای سطح کیفی خدمات در آرامستان بهشت رحمت و ارائه خدمات بهینه به شهروندان در تسکین آلام روحی و کسب رضایت عمومی آنان سهیم باشیم.

انتهای پیام