صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۳۱۰۲
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: اقدام نشریه هتاک فرانسوی برخلاف تصور برخی ساده‌اندیشان نه تنها مانع رشد اسلام ناب در جهان نمی‌شود بلکه بستر معرفی انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن محکوم کردن اقدام وقیحانه و بی‌شرمانه رسانه‌های غربی اظهار کرد: این اقدام بار دیگر عواطف و احساسات خیل عظیم مسلمانان و دین‌داران عالم را تحریک کرده است که با نقشه دین‌زدایی و مخالفت با فطرت پاک انسان‌ها به توهین مقدسات و اعتقادات مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان پرداخته است. به نوبه خود خواستار برخورد تمام ملل آزاده و همه آزادی‌خواهان جهان با این حرکات وقیحانه هستیم.

وی تصریح کرد: این اقدام بر خلاف تصور برخی ساده‌اندیشان نه تنها مانع رشد اسلام ناب در جهان نمی‌شود، بلکه بستر معرفی انقلاب اسلامی و پرچم‌داری این اسلام ناب را بیشتر فراهم می‌کند.

ولایی‌برحق با تأکید بر اینکه غرب با چنین اقداماتی، چهره واقعی خود را برای همه مردم جهان نمایان کردند، اضافه کرد: همچنین بررسی این اقدام از زاویه دیگر، پرده از حقیقت برخی دولت‌های غربی برمی‌دارد و نشان می‌دهد که مخالف گفت‌وگوی تمدنی و تمام آزادی‌های فردی و اجتماعی هستند.

انتهای پیام