صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۳۳۲۰
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار گیلان با صدور پیام مشترکی، اهانت نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب را محکوم کردند.

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه رشت و اسدالله عباسی، استاندار گیلان با صدور پیام مشترکی، اهانت نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب را محکوم کردند. متن پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار گیلان به شرح زیر است:

اقدام توهین‌آمیز و خارج از نزاکت نشریه فرانسوی شارلی ابدو علیه رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر عمق عصبانیت دشمنان و جبهه استکباری غرب را از تدابیر حکیمانه و داهیانه معظم‌له و شکست مفتضحانه در برهه‌های مختلف به‌ویژه پروژه اغتشاشات اخیر نشان داد.

بدون شک اقدام بی‌شرمانه این نشریه شیطانی در اهانت و هتک حرمت به ولی امر مسلمین جهان تحت هدایت‌های دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی غرب که سابقه توهین به ساحت ملکوتی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد(ص) را در پرونده سیاه خود دارد، بر آگاهی و بیداری مضاعف ملل مختلف می‌افزاید و جهان اسلام باید در این خصوص به پا خیزد.

اینجانبان ضمن محکوم‌کردن این اقدام سخیف نشریه فرانسوی، از متولیان دستگاه دیپلماسی و فرهنگی کشور و جهان اسلام انتظار داریم که این حرکت ضد انسانی را مورد پیگیری حقوقی قرار داده و صدای حق‌طلب ملت ایران را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام