صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۳۶۹۰
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان اینکه امروز در دوره‌ای به سر می‌بریم که فرصتی برای اختلاف وجود ندارد، گفت: امروز انقلاب اسلامی در شرایطی قرار دارد که باید همه دست به دست هم بدهیم و توان خود را به میدان بیاوریم.

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین آیت عادلی‌نژاد، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در آیین تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید جهاد دانشگاهی خوزستان که امروز ۲۰ دی‌ماه در مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد، گفت: جهاد دانشگاهی در دوره مسئولیت دکتر علوی حرکت‌های خیلی خوبی رقم زد؛ در این دوره راه ارتباط با صنعت آغاز شد و در حوزه آموزش، تربیت نیروی انسانی در این دوره صورت گرفت.

وی افزود: امروز در دوره‌ای به سر می‌بریم که فرصتی برای اختلاف وجود ندارد؛ امروز انقلاب اسلامی در شرایطی قرار دارد که باید همه دست به دست هم بدهیم و توان خود را به میدان بیاوریم تا بتوانیم در برابر آسیب‌ها و دشمنانی که در برابر ایران قد علم کرده‌اند، از گردنه‌ها عبور کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: دکتر علوی در دوره‌ای که مسئولیت را بر عهده داشت با برنامه مدون و مشخص کار خود را آغاز کرد و در سلامت کاری و اخلاقی کار را به آقای امیری تحویل داد. برای مسئول جدید نیز آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام