صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۶۳۳۰
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

اجرای پویش «من یک سپاهی‌ام» با هدف حمایت از سپاه پاسداران انقلاب با حضور امام جمعه دلند و جمعی از مردم روز گذشته، اول بهمن‌ماه در مسجد امام حسن عسگری(عج) شهرستان دلند برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، پویش «من یک سپاهی‌ام» با هدف حمایت از نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب با حضور امام جمعه شهرستان دلند و جمعی از مردم و نوجوانان روز گذشته، اول بهمن‌ماه در مسجد امام حسن عسگری(عج) شهرستان دلند اجرا شد.

امام جمعه دلند در این مراسم گفت: دشمنان انقلاب اسلامی سال‌هاست که سیلی‌های محکمی از سپاه خورده‌اند برای نمونه دستگیری جاسوس‌های آنان و نابود کردن گروهک داعش گوشه‌ای کوچک از موفقیت سپاه و دلیل عصبانیت همیشگی دشمنان است.

حجت‌الاسلام کیایی بیان کرد: عصبانیت‌ دشمنان از موفقیت‌های جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران آنها را به انجام اقدامات احمقانه مانند توهین به مقدسات، برگزاری مسابقه کاریکاتور و یا آتش زدن مسجد و به‌ تازگی تروریست دانستن سپاه ترغیب می‌کند.

امام جمعه شهرستان دلند ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند و اینکه مردم سپاه قهرمان خود را دوست دارند و از آنها مثل همیشه حمایت می‌کنند زیرا امنیت و آرامش کشور را مرهون ایثارگری و جانفشانی نیروهای مسلح خود از جمله سپاه پاسداران می‌دانند.

حجت‌الاسلام کیایی همچنین با اشاره به برخی خدمات سپاه پاسداران به سازندگی کشور از جمله سدسازی‌ها، راه‌سازی‌ها، محرومیت‌زدایی‌ها و آب‌رسانی به مردم در گوشه و کنار این سرزمین تصریح کرد: همه این اقدمات در راستای فراهم کردن آرامش و رفاه برای مردم است و بدون تردید آنها این خدمات را فراموش نخواهند کرد و از فرزندان خود در سپاه بیش از پیش حمایت می‌کنند.

این مراسم که بعد از اقامه نماز ظهر برگزار شد اقشار مختلف مردم گلستان با سر دادن شعار علیه اتحادیه اروپا و محکوم کردن اقدام خصمانه اتحادیه اروپا از قرار دادن نام سپاه در سازمان‌های تروریستی به پویش «من هم سپاهی‌ام» پیوسته و حمایت همه جانبه خود را اعلام کردند.

 

انتهای پیام