صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۸۲۱۰
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی گفت: ۶ محفل انس با قرآن در ۴۴ کانون مساجد استان در دهه فجر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محسن رضائی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی ۹ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال بر مدار جهاد تبیین، ایجاد فضا برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بین جوانان و نوجوانان و امید آفرینی در بین آحاد جامعه برگزار می‌شوند.

وی افزود: اکنون هزار و ۲۷۳ کانون مساجد در سطح استان فعالیت دارند که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه‌های ویژه‌ای برگزار خواهند کرد. 

رضائی بیان کرد: در دهه فجر امسال ۲۰۰ عنوان برنامه با حضور حداقل پنج هزار نفر در برنامه‌ریزی ما قرار دارد و ۶ محفل انس با قرآن در ارومیه، قوشچی، میاندوآب، سلماس، نقده با حضور ۴۴ کانون برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در ایام الله دهه فجر جشن بزرگ دهه هشتادی‌ها با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به دهه هشتادی و نودی‌ها با حضور دو هزار و ۵۰۰ نفر از دهه هشتادی و نودی در ارومیه برگزار می شود و از نماهنگ عشق من ایران که به سه زبان ترکی، کردی و فارسی که در کانون‌های مساجد استان تهیه شده رونمایی خواهد شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در دهه فجر امسال جشنواره سرود بچه های مسجد برای اولین بار در ارومیه و میاندوآب اجرا خواهد شد که تاکنون ۲۲ گروه سرود از ارومیه در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند و هدف از این جشنواره نیز رشد و شکوفایی استعداد بچه‌های مسجد است.

وی گفت: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری جشن‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد استان محسوب می‌شود.

رضائی عنوان کرد: امسال برگزاری جشن‌های دهه فجر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید بیش از پیش مورد توجه باشد تا دسیسه و توطئه دشمنان خنثی شود.

انتهای پیام