صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۲۰۳۵۰
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
استاندار سیستان وبلوچستان:

محمد کرمی با بیان اینکه برگزاری مسابقات علمی، پژوهشی با طراحی و اجرای نخبگان دانش‌آموزی و دانشجویی در دستور کار قرار دارد، از انجام طرح مشاور دانش‌آموزی و دانشجویی در ادارات این استان خبر داد و گفت: کارگروه‌های تخصصی مختلف مشاور دانش‌آموزی باید در ادارات ایجاد شود.

به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، 17 بهمن در دیدار با دانش‌آموزان مقام‌آور استان با اشاره به اینکه آفرینش علم باید به‌دست جوانان توانمند و با استعداد استان اتفاق بیافتد، گفت: در دنیای امروز  توانایی از آن کسی است که کارهای نشدنی را شدنی کرده است.
 
استاندار سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه در زمان جنگ تحمیلی علم حرف اول را می‌زد، تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ قرآن بود که سراسر حکمت الهی است، ما تا کنون ۳۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌یم و امروز انقلاب مرهون خون شهدا است که از جان خود برای حفظ میهن گذشتند.
 
کرمی با بیان اینکه ایده و طرح‌ جامع و مستند ارائه شده، باید توسط صاحب ایده اجرا شود و در این راه شخصاً حمایت و پشتیبانی لازم را خواهم کرد، علاوه بر اینکه از صدا و سیمای سیستان و بلوچستان خواست تا برگزاری مسابقات علمی، پژوهشی با طراحی و اجرای نخبگان دانش‌آموزی و دانشجویی در دستور کار قرار دارد، از انجام طرح مشاور دانش‌آموزی و دانشجویی در ادارات این استان خبر داد و گفت: کارگروه‌های تخصصی مختلف مشاور دانش‌آموزی باید در ادارات ایجاد شود.
 
میرعبدی مدیرکل آموزش وپرورش استان نیز در این جلسه از حمایت استاندار سیستان و بلوچستان از برنامه‌های آموزش وپرورش تقدیر و اظهار کرد: براساس منویات مقام معظم رهبری، سیستان‌وبلوچستان سرزمین گنج‌های پنهان است و باید تلاش کنیم حتی یک استعداد را هم، هدر ندهیم.
انتهای پیام