صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۲۶۲۵۷
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از اجرای گروه سرود 313 نفره سربازان فرمانده در 114 نقطه استان همزمان با ایام دهه مهدویت خبر داد و گفت:‌ نخستین اجرای این گروه سرود در آرامگاه سعدی بود.

به گزارش ایکنا از فارس، مرتضی کریمی، رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس امروز، 14 اسفندماه در حاشیه اجرای گروه سرود 313 نفره سربازان فرمانده در آرامگاه سعدیه شیراز  گفت: ۱۱۴ گروه سرود سازمان دانش‌آموزی استان فارس، در راستای ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی و همچنین ارتقای هویت ملی، دینی و انقلابی دانش‌آموزان منطبق با اهداف سند تحول بنیادین و رسالت‌های سازمان دانش‌آموزی ساماندهی و راه‌اندازی شده‌اند.

وی افزود: در این راستا، سرود «سربازان فرمانده» به عنوان نخستین اجرا و هماورد این گروه‌ها، توسط ۳۱۳ دانش‌آموز پسر و ۳۱۳ دانش‌آموز دختر در آرامگاه سعدی شیرازی اجرا شد.

کریمی تصریح کرد: پس از نخستین اجرا در آرامگاه سعدی، به تناسب در مصلاهای نماز جمعه در سراسر استان و صحن مطهر امامزادگان و میادین اصلی شهرها نیز اجرا خواهد شد و تمرکز اصلی اجراها تا روز نیمه شعبان و میلاد امام زمان (ع) است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس ادامه داد:  اجرای سرود و هم‌نوایی در بین دانش‌آموزان علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی در مدارس و در بین افراد، آثار تربیتی از جمله توسعه روحیه مشارکت‌جویی، نظم‌پذیری، انتقال بهتر آموزه‌ها از طریق سرود و موسیقی به مخاطبان، افزایش میزان تاب‌آوری و تقویت روحیه کنجکاوی و ابتکار عمل را در دانش‌آموزان به همراه دارد.

انتهای پیام