صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۲۹۰۱۲
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین در نشست با راهنمایان گردشگری، گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز لازم است راهنمایان با هوشیاری کامل در مواجهه با رفتاهای مغایر با ارزش ‌های اسلامی عمل کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان قزوین، علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین، در نشست با راهنمایان گردشگری مستقر در بناهای تاریخی، گفت: راهنمایان به‌عنوان نخستین افرادی که در تعامل مستقیم با گردشگران هستند نقش مهمی در میزبانی و معرفی درست و دقیق جاذبه‌های گردشگری استان ایفا می‌کنند و امیدواریم در نوروز هم همچون سال‌های گذشته با انرژی مضاعف حق میزبانی را به‌جای آورند.

وی با تأکید بر هوشیاری راهنمایان مستقردر بناها در مواجهه با رفتارهای مغایر با شئونات اخلاقی، اظهار کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۲ لازم است راهنمایان با هوشیاری کامل در مواجهه با رفتاهای مغایر با شئونات اخلاقی و ارزش‌های اسلامی عمل کنند و موضوع را در اسرع وقت به مبادی ذیربط در دبیرخانه ستاد گزارش دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین خاطرنشان کرد: امیدواریم در ایام نوروز با عملکرد مناسب همه دست‌اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر استان خاطره‌های خوش و لحظات به یادماندنی برای میهمانان ورودی به استان رقم بزنیم.

انتهای پیام