صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۲۹۸۰۷
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با اشاره به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از برگزاری مسابقه قرآنی «بهار در بهار» با همکاری رادیو یزد خبر داد.

محمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از برگزاری مسابقه قرآنی «بهار در بهار» خبر داد و گفت: این مسابقه پیامکی در 30 شماره و به همت اتحادیه قرآنی استان و همکاری رادیو یزد در قالب برنامه بوستان قرآن در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این مسابقه در 30 روز ماه مبارک رمضان و از 30 جزء قرآن کریم برگزار می‌شود و مهلت شرکت در مسابقه همزمان با شروع برنامه بوستان قرآن رادیو یزد حدود ساعت 15 تا ساعت 12 روز بعد است و نتایج مسابقه و اسامی برندگان نیز بعد از هر مسابقه اعلام می‌شود.

شایق با اشاره به اینکه هر کاربر تنها امکان یک بار شرکت در این مسابقه را دارد بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید عدد پاسخ صحیح را به سامانه 1000500114 پیامک کنند.

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با اشاره به اینکه همه افراد از سطح کشور می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند اضافه کرد: بعد از اتمام مهلت هر مسابقه، طی قرعه‌کشی به سه نفر از برندگان جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون ریال تقدیم می‌شود.

شایق گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه در صورت بروز هرگونه مشکل در روند مسابقه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر در پیام‌رسان ایتا با شماره 09901771310 ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام