صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۳۰۴۵۲
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

وزارت بهداشت از فوت 22 بیمار دیگر مبتلا به کرونا در کشور خبر داد و اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته هزار و 9 بیمار جدید مبتلا شناسایی شده است.

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از ابتدای واکسیناسیون کرونا در کشور تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۱۶۹ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۳۷۸ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۱۳۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۶۷۸ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۹ فروردین براساس معیارهای قطعی تشخیصی، هزار و 9 بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۸۷ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۸۸ هزار و ۵۴۰ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۲۹۶ رسید. ۶۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

خوشبختانه تاکنون نیز هفت میلیون ۳۴۵ هزار و ۳۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

تاکنون ۵۵ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۳۵۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر ۱۳ شهرستان در وضعیت قرمز، ۴۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۴ شهر در وضعیت زرد و ۱۹۳ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام