صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۳۲۷۵۲
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
بوعلی خبر داد:

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه تاکنون ٢٢٠٠ زندانی جرائم غیرعمد توسط سپاه استان و با کمک خیران آزاد شده‌اند، گفت: مقدمات آزادی ١٧٠ زندانی دیگر نیز اخیراً در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 20 فروردین در حاشیه مراسم توزیع بسته‌های معیشتی ویژه رمضان توسط سپاه بقیةالله(عج) شیراز، با یادآوری اینکه سپاه پاسداران اقتدارش را پس از توکل به خدا و ائمه اطهار(ع)، مرهون همراهی مردم بوده و با توجه به ارتباطی که با آحاد جامعه دارد به خوبی از ظرفیت مردمی خود بهره برده است، گفت: در همه ابعادی که جامعه نیاز به کار فراگیر و وسیع داشته، سپاه وارد میدان شده و بسیجیان نقش آفرینی کرده‌اند. 

وی ادامه داد: امروز سپاه در همه ابعاد دارای ظرفیت است و بسیجیان در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به قابلیت می‌رسانند و از پس هر بحرانی بر می‌آیند.

بوعلی با بیان اینکه در دوران کرونا، کمک‌های مومنانه در ابعاد مختلف و با ٢٠ خدمت تعریف شد، گفت: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، توزیع بسته‌های معیشتی، تامین لوازم التحریر، تهیه جهیزیه، واکسن کرونا و ... از جمله آنها بود.

وی ادامه داد: تاکنون در چندین موضوع عنوان برتر کشور را به واسطه کمک خیران کسب کرده‌ایم که نشانه نوع دوستی مردمان این سرزمین دارای تمدن و فرهنگ است.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه برای امسال و ماه رمضان هم برنامه ریزی‌هایی انجام شده است، گفت: تاکنون ٢٢٠٠ زندانی جرائم غیرعمد توسط سپاه استان و کمک خیرین آزاد شده‌اند و مقدمات آزادی ١٧٠ زندانی دیگر نیز اخیرا در دستور کار قرار گرفته است.

بوعلی از توزیع بیش از ٤٠ میلیارد تومان جهیزیه پس از ماه مبارک رمضان به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های شاخص سپاه فجر فارس خبر داد و گفت: هدفگذاری ما در ماه رمضان ١٠٠ هزار بسته به ارزش ١٠٠ میلیارد تومان است که بخشی از آن در حال توزیع است.

فرمانده سپاه فجر فارس همچنین در پایان اظهار کرد: در شیراز هم قرارگاه احمد بن موسی(ع) در ابعاد مختلف و در بیش از ٣٠ محله فعال است.

انتهای پیام