صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۳۵۷۳۹
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از برپایی بیش از ۳۰۰ پایگاه‌ ثابت و سیار بهزیستی در مناطق مختلف چهارمحال‌وبختیاری برای دریافت زکات فطریه، نذورات و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم مؤمن و روزه‌دار در عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی چهارمحال‌وبختیاری، علی نصیری، سرپرست بهزیستی استان در آستانه عید سعید فطر گفت: بر اساس فتوای مراجع عظام، سازمان بهزیستی می‌تواند برای حمایت از زنان سرپرست خانوار، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و افراد دارای معلولیت اقدام به جمع‌آوری زکات فطریه و توزیع در بین گروه‌های هدف کند.  

نصیری افزود: خیران و افراد نیکوکاران به روش‌های مختلفی می‌توانند زکات فطریه خود را در جهت یاری‌رسانی به نیازمندان پرداخت کنند.

نصیری تأکید کرد: جهت سهولت پرداخت شماره حساب ۴۱۶۹۰۳۴۵۴۱۷۸۱۰۴۱ هدایای خاص نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و  شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۵۴۱۶۰۵۸ جهت واریز کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: کلیه مؤسسات و مراکز خیریه تحت نظارت بهزیستی استان که مجوز جلب مشارکت‌های مردمی دارند نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی هستند.

سرپرست بهزیستی استان اضافه کرد: در عید فطر سال گذشته، مردم استان بیش از چهار میلیارد ریال در قالب فطریه به این سازمان کمک کردند که مشارکت به دست آمده در راستای احداث مسکن، ازدواج و تهیه جهیزیه برای معلولان و مددجویان، اشتغال، درمان مددجویان و تهیه مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند این استان هزینه شد.

انتهای پیام