صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۳۸۵۸۴
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

سردار معروفی گفت: شهید سلیمانی را باید به چشم یک مکتب و مدرسه درس آموز نگاه کرد نه صرفا یک شخص نظامی که داعش را نابود می‌کند، لذا باید گفتمان شهید سلیمانی را به جوانان بشناسانیم و به خاطره گویی از شهید بسنده نکنیم.

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان سردار معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین امروز، ۱۴ اردیبهشت در همایش تبیین و ترویج مکتب شهید سلیمانی گفت: کلیدواژه سخن ماندگار«ما ملت امام حسینیم» شهید سلیمانی بدان معناست که امت اسلامی ما با الگوبرداری از فرهنگ سرخ عاشورا امروز نگاهش به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نگاه امامت یک جامعه اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: هرکس میخواهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به درستی بشناسد باید شهید سلیمانی را بشناسد چراکه حاج قاسم خروجی و ماحصل حقیقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سردار معروفی افزود: شهید سلیمانی را باید به چشم یک مکتب و مدرسه درس آموز نگاه کرد نه صرفا یک شخص نظامی که داعش را نابود می‌کند، لذا باید گفتمان شهید سلیمانی را به جوانان بشناسانیم و به خاطره گویی از شهید بسنده نکنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید سلیمانی به شدت مردمی بود و مراسم تشییع ایشان در چندین شهر گواه این مسئله است که رابطه ایشان با مردم یک رابطه قلبی عمیق بود.

انتهای پیام