صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۰۵۵۲
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

ثبت‌نام در طرح اوقات فراغت «بوستان مهدوی» با رویکرد مهدوی و قرآنی که به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد اجرایی می‌شود، آغاز شد.

به گزارش ایکنا از یزد، ثبت‌نام در طرح اوقات فراغت تابستان با عنوان «بوستان مهدوی» ویژه نونهالان 9 الی 12 سال که با رویکرد مهدوی و قرآنی و به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد اجرایی می‌شود، آغاز شد.

آموزش معارف مهدوی، روخوانی و حفظ موضوعی قرآن کریم، آموزش احکام و نماز، آموزش‌های هنری و مهارتی اعم از خوشنویسی، نقاشی و مهارت‌های زندگی و... از محتواهای این طرح  که با برنامه‌های جانبی شامل بازی‌های پرورشی و ورزشی، اردو، نمایش فیلم، جنگ‌ شاد مهدوی، پارک بانوان ویژه دختران و فوتسال ویژه پسران اعلام شده است.

این طرح از سوم تیرماه سال جاری آغاز  و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام تا 25 خردادماه جاری فرصت دارند. دختران می‌توانند به مدرسه قرآنی یاوری واقع در نعیم آباد، کوچه اصلی نعیم‌آباد، روبروی حسینیه بزرگ نعیم‌آباد مراجعه کنند یا با شماره 38270806-035 تماس بگیرند.

همچنین دانش‌آموزان پسر می‌توانند با مراجعه به دبستان آزادگان واقع در آزادشهر، خیابان ولایت شرقی، نبش میدان خیرین یا تماس با 37212000-035 نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

انتهای پیام