صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۰۷۵۶
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

آیین تجلیل از قهرمانان ملی و فراملی ورزش استان قزوین عصر شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

به گزارش ایکنا از قزوین، سومین آیین تجلیل از قهرمانان ملی و فراملی ورزش استان قزوین طی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ عصر شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

در این مراسم مهدی صباغی، شهردار قزوین، با بیان اینکه خادمی ورزشکاران افتخار ماست، گفت: بر خود وظیفه دانستیم پس از وقفه چهار ساله به سبب شیوع کرونا دورهمی را تحت عنوان سومین آئین تجلیل قهرمانان ملی و فراملی ورزش استان قزوین فراهم کنیم تا گرد هم جمع شده و ضمن تجلیل از تلاش‌های شما از برکات این برنامه برخوردار شویم.

وی بیان کرد: برقراری بیش از پیش روابط اجتماعی، ایجاد علقه، همگرایی در برنامه‌های ورزشی وگره‌گشایی و حل برخی از مشکلات جامعه ورزشی استان از برکات این جلسه خواهد بود.

شهردار قزوین ضمن بیان اینکه وظیفه اصلی شهرداری امور ورزشی نیست، اظهار کرد: مجموعه شهرداری همواره حامی و قدردان تلاش‌ ورزشکاران، قهرمانان و پرچمدارانی است که با پیروزی‌های خود در میادین متعدد، افتخار و عزت را برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده‌اند.

صباغی در پایان یادآور شد: خبر خوش برای شهروندان قزوینی اینکه به زودی بزرگترین جاده سلامت کشور در استان قزوین افتتاح خواهد شد تا ورزشکاران قزوینی در مسیری یکپارچه از میدان دفاع مقدس در جنوب شهر قزوین تا میدان شورا در شمال شهر را طی کنند.

رضایت هیئت‌های ورزشی از مجموعه مدیریت شهری

علی فرمانی، رئیس شورای شهر قزوین نیز در این مراسم گفت: مدیریت شهری در راستای حمایت از ورزش، ورزش دوستان و جامعه ورزشی شهر قزوین تاکنون از هیچ کمک و همراهی فروگذار نکرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: در ابتدای فعالیت دوره ششم شورای اسلامی شهر قزوین بحث تیم‌داری ورزشی مطرح شد و ادعا شد که شورا توجهی به امر ورزش ندارد اما مفتخریم اعلام کنیم که شعار این دوره شورای شهر، کمک به ورزش دوستان و ورزشکاران حقیقی است که بر همین اساس ۳۵ درصد از بودجه فرهنگی شورا به هیئت‌های ورزشی اختصاص یافته و خروجی آن احساس رضایت هیئت‌های ورزشی است.

تقدیر از 90 ورزشکار

حسین برجی، سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، نیز در این برنامه گفت: از اینکه پس از چهار سال وقفه موفق به برپایی آیین تجلیل از قهرمانان ملی و فراملی استان قزوین شدیم خدا را شکر کرده و به سبب حضور در این جمع فرهیختگانی بر خود می‌بالیم.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اظهار کرد: آئین تجلیل قهرمانان ملی و فراملی ورزش استان قزوین رویدادی مؤثر و پیشران در ارائه شور و نشاط اجتماعی و ارائه الگوی ورزشی و ارزشمند به جوانان است تا با اقتدار به شکل‌گیری شهری اسلامی و شهروندانی توانمند قوام دهد.

وی بیان کرد: در این مراسم قریب به ۹۰ ورزشکار قهرمان ملی، آسیایی، المپیک، پارالمیک و جهانی تقدیر می‌شود که ماحصل همکاری مجموعه مدیریت شهری، هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان است.

انتهای پیام