صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۱۱۴۵
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴

مدیر دارالقرآن بسیجیان سپاه استان قزوین از آغاز ثبت‌نام سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در بخش‌های «آوایی انفرادی»، «آوایی گروهی»، «معارف»، «نهج البلاغه»، «صحیفه سجادیه» و «خانوادگی» خبر داد.

سرهنگ پاسدار امیر شمسینی، مدیر دارالقرآن بسیجیان سپاه استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، از آغاز ثبت‌نام سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در استان قزوین خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقات رونق آموزش‌های قرآنی از طریق برقراری کلاس‌های قرآنی در سطح نواحی و پایگاه‌های بسیج است.

وی افزود: ایجاد شور و نشاط و رقابت قرآنی بین بسیجیان، شناسایی و پرورش استعداد‌های قرآنی در بین بسیجیان و آحاد مردم از دیگر اهداف برگزاری این دوره از مسابقات است.

شمسینی اظهار کرد: سطح این دوره از مسابقات و رشته‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شده که عموم بسیجیان و آحاد مردم بتوانند در این مسابقات شرکت کنند و در راستای بهره‌وری کامل از این رویداد، تلفیقی از آموزش و رقابت برای این دوره از مسابقات طرح‌ریزی شده است.

وی در معرفی رشته‌های این دوره از مسابقات عنوان کرد: این مسابقات در بخش‌ها و رشته‌های متنوع  «آوایی انفرادی»، «آوایی گروهی»، «معارف»، «نهج البلاغه»، «صحیفه سجادیه»  و «خانوادگی»  برگزار می‌شود.

مدیر دارالقرآن بسیجیان سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام در سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج از ۲۰ اردیبهشت لغایت ۱۵ تیرماه تعیین شده است و زمان برگزاری مرحله حوزه‌های بسیج مردادماه، مرحله نواحی بسیج شهریور ماه، مرحله  استانی مهرماه و مرحله نهایی و کشوری در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد بود.

شمسینی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات رشته‌ها، بخش‌ها، شرایط سنی و نیز شرایط ثبت‌نام در این مسابقات به سایت www.quranbsj.ir مراجعه کرده و یا عدد ۱ به سامانه پیامکی  ۶۶۰۰۰۵ ارسال کنند. همچنین متقاضیان می‌توانند با عضویت در کانال «نسیم وحی» دارالقرآن بسیج استان قزوین در پیام رسان ایتا از شرایط ثبت‌نام مطلع شوند.

انتهای پیام