صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۱۶۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

مدیر انتشارات طوبای محبت از حضور فعال این انتشارات با بیش از ۵۰۰ اثر تألیفی، تحقیقی، تصحیحی و ترجمه شده در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

محمدقربانپور، مدیر انتشارات طوبای محبت در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اعلام این خبر اظهار کرد: این انتشارات از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را با شعار «اهل‌بیت(ع) برای همه» آغاز کرد و تا کنون آثار زیادی در حوزه علوم اسلامی خصوصاً معارف قرآن و اهل‌بیت(ع)، اخلاق و تربیت به ۱۲ زبان تولید، ترجمه و منتشر کرده است.

وی با اشاره به احیا و انتشار آثار مهمی از تراث مکتب اهل‌بیت(ع) در این مؤسسه افزود: آثار مرتبط با مکتب اهل‌بیت(ع) به زبان‌هایی همچون فارسی، عربی، اردو، انگلیسی، فرانسه، تاجیکی، آذری، و ترکی تاکنون در این مؤسسه تولید و انتشار یافته است. 

مدیر انتشارات طوبای محبت تاکید کرد: در نمایشگاه امسال تمرکز بیشتر بر روی آثار فارسی تألیفی یا تصحیح و تحقیق یا ترجمه از عربی به فارسی است.

وی به معرفی اولین‌های منشورات طوبای محبت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پرداخت و افزود: آثار ارائه شده در این دوره از نمایشگاه متمرکز بر فارسی سپس زبان عربی است، اما از میان آثار ترجمه و منتشر شده به فارسی می‌توان به موسوعه حضرت مسلم در ۸ جلد اشاره کرد که در واقع زندگانی و تاریخ حضرت مسلم بن عقیل و فرزندان ایشان را به صورت تحقیقی ابتدا از عربی به فارسی ترجمه و سپس منتشر کرده‌ایم.

مدیر انتشارات طوبای محبت ادامه داد: ارائه آثاری ترجمه شده و فاخر در مورد حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) در دوجلد از جمله جدیدترین کتب ارائه شده در این دوره از نمایشگاه است.

قربانپور بیان کرد: آنچه در نمایشگاه کتاب تهران عرضه کرده‌ایم ارائه بیش از ۵۰۰ اثر در حوزه کتاب‌های دینی، مذهبی، تفاسیر روایی قرآن، سیره و تاریخ، بیانات و فضایل اهل‌بیت(ع) و همچنین کتاب‌های اخلاقی، عرفانی و طب سنتی و اسلامی است.

یادآور می‌شود، نشر طوبای محبت در راهرو ۱۲، غرفه ۱۲ میزبان علاقه‌مندان و مراجعین سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است. همچنین علاقه‌مندان با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی انتشارات به نشانی www.Tobaymohebat.ir می‌توانند با جدیدترین منشورات این مرکز نشر آشنا شوند.

انتهای پیام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
مدتهاست با این انتشارات اشنا هستم و از علاقه‌مندان آثار این انتشاراتم. کتب بسیار خوبی ارایه میکنند.
خداوند به توفیقاتشون بیفزاید