صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۲۰۵۶
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

در آستانه فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر کتاب نمایشنامه «57» که به زندگی شهید حسین لشکری می‌پردازند، رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایکنا از فارس، بهرام میرزایی، نویسنده کتاب نمایشنامه «57» امروز، 30 اردیهبشت‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: به‌همت گروه نمایش مردمی مهنا کتاب نمایشنامه «پنجاه و هفت» تدوین شده است.

وی افزود: آیین رونمایی و جشن امضای کتاب با حضور مردم و اهالی ادب و هنر در روز سه‌شنبه، ۲ خرداد ساعت ۱۷ در فرهنگسرای یاران واقع در بلوار دلاوران بسیج، محله قلعه شاهزاده بیگم.بوستان جوان برگزار خواهد شد.

میرزایی ادامه داد: نمایش مونولوگ «57» آخرین محصول گروه نمایش مردمی مهنا در سال 1401 است که شرح زندگی نامه سیدالاسرای ایران، خلبان شهید حسین لشکری و همسرش منیژه لشکری است.

وی تصریح کرد: بنا به رویه رونمایی‌های گذشته و در راستای توسعه فرهنگ قدردانی از اهالی هنر ، در این مراسم نیز از ۲ چهره هنری نسل میانه استان فارس سیروس مهبودی و فرشاد تندنویس تجلیل خواهیم کرد.

میرزایی در پایان ضمن قدردانی از مسئولان فرهنگسرای جامعه معلولان (یاران)  از عموم هنرمندان، ادیبان و فرهنگ دوستان دعوت کرد تا در این همایش شرکت کنند.

یادآور می‌شود، کتاب نمایشنامه «57» در 70 صفحه توسط نشر بوی باران منتشر شده است.

انتهای پیام