صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۲۲۸۷
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

سرپرست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری گفت: پنج دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری موفق به کسب عناوین برتر کشوری در سی‌وسومین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) شدند.

ذبیح‌الله کاوه، سرپرست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به درخشش دانشجویان این دانشگاه در سی‌وسومین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) دانشگاه فرهنگیان، اظهار کرد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات از 23 تا 27 اردیبهشت‌ماه امسال به میزبانی اصفهان برگزار شد و از نفرات برتر رشته‌های آوایی، معارفی، پژوهشی، ادبی و هنری تجلیل به‌عمل آمد.

وی با ذکر اینکه پنج دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری توانستند حائز عناوین برتر کشوری در سی‌وسومین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) شدند، افزود: در رشته شعر با محوریت سوره انسان، «بهار آب‌روشن» به رتبه دوم کشور دست یافت.

کاوه تصریح کرد: «سیده‌فاطمه حسینی» نیز توانست رتبه سوم کشور را در رشته خط تحریری با محوریت سوره انسان کسب کند؛ همچنین در رشته حفظ 10جزء «فاطمه فاتحی» حائز رتبه پنجم شد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان بیان کرد: در رشته نمایشنامه‌نویسی با محوریت سوره انسان، «سینا دارایی» رتبه چهارم و در رشته سبک زندگی ایرانی و اسلامی، «زینب حق‌وردی» رتبه چهارم کشوری را از آن خود کردند.

کاوه گفت: این دوره از مسابقات به لحاظ رقابتی و کیفیتی، از سطح نسبتاً بالایی برخوردار بود به‌گونه‌ای که فاصله امتیازی نفرات برای دستیابی به رتبه برتر خیلی اندک بود. نفرات برگزیده در هررشته به مسابقات ملی قرآن و عترت، به میزبانی دانشگاه فرهنگیان راه‌ خواهند یافت.

انتهای پیام