وی ادامه داد: ما در وضعیت محاصره تبلیغاتی قرار داریم و دشمن از ۳ طریق؛ جریان خبر و اطلاع رسانی، شبکههای اجتماعی، هنر و محصولات هنری ما را محاصره کرده است و از دو طریق هم این محاصره معاضدت میشود، یکی نفوذ جریانی و دوم تحریم؛ به همین دلیل که در محاصره هستیم، دشمن توانسته افکار عمومی را قبضه کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با تأکید بر اینکه دشمن با جریان تحریم و نفوذ تلاش میکند تا ما را ناکارآمد معرفی کند، گفت: با این وضعیت هر دولتی که بیاید و بخواهد با تحریم و جریان نفوذ مقابله کند اینها نمیگذارند وچون در محاصره تبلیغاتی هستیم و صدای ما به مردم نمیرسد؛ بنابراین رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را فریضه قطعی و فوری اعلام کردند و با جهاد تبیین میتوان تلاشهای دشمنان را بدون اثر کرد.
شعبانزاده ضمن اشاره به عملیاتهای سازمان تبلیغات اسلامی و مهرواره محله همدل، ابراز داشت: یکی از مشکلات ما در سازمان تعدد عملیاتهاست و ما به یک الگوی مفهومی رسیدیم که جهت حرکت ما و فعالیتهای ما دریک راستا باشد تا در برابر فعالیتهای دشمن به نتیجه مطلوبتری برسیم. ما یک جنگ روایتها داریم که برای برون رفت از این جنگ باید به سراغ نهضت فراگیر مردمی جهاد تبیین برویم؛ یک جنگ، جنگ ارادههاست باید با اصلاح سبک زندگی جهادی فراگیر در برابر آن بایستیم و یک جنگ هم جنگ ناامید ساختن مردم و جریان انقلابی است که در این نبرد نیز باید به سمت بسیج ارادهها برویم که از طریق احیای مسجد جامعه پرداز محقق میشود.
وی در ادامه به دستهبندی شناسایی وضعیت مساجد قم پرداخت و گفت: در قم ۷۰۰ مسجد داریم که در یک تقسیم بندی این مساجد را به چهار گروه تقسیم کردیم و برای حل مشکلات و بهبود وضعیت این مساجد برنامههای مختلف در نظر گرفته شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم به تشریح بخشی از فعالیتهای صورت گرفته توسط اداره کل تبلیغات قم در زمینه احیا و فعال سازی مساجد پرداخت و یادآور شد: ما باید ذائقه مردم را تغییر دهیم و از نگرش اینکه مسجد تنها محل اقامه نماز است، فاصله بگیریم.
انتهای پیام