صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۵۷۷۳
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

همزمان با تعطیلات ایام ارتحال امام راحل و ۱۵ خرداد، نظارت‌های بهداشتی در قم توسط تیم‌های بهداشتی تشدید شده است.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، همزمان با تعطیلات ایام ارتحال امام راحل و ۱۵ خرداد، نظارت‌های بهداشتی در قم توسط تیم‌های بهداشتی تشدید شده است که برگزاری جلسه با ادارات برون بخشی صمت، گردشگری و میراث فرهنگی، تعزیرات، شهرداری، سازمان پایانه‌های مسافربری، آموزش و توجیح کارشناسان بهداشت محیط، تشکیل جلسه درون بخشی با ریاست مرکز بهداشت شماره یک، بیماری‌ها، بهداشت محیط، روابط عمومی و .... از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

همچنین تیم‌های بازرسی میدانی از 11 خرداد اقدامات خود را در مسیرهای مواصلاتی، بین راهی به قم و محدوده حرم مطهر آغاز کرده‌اند.

بازرسی و نمونه‌برداری میکروبی از تاسیسات آب آشامیدنی حرم و جمکران و شبکه شهری، بازرسی از کانکس‌های عرضه یخ و پیگیری مشکلات، بازرسی از اطراف حرم و جمکران بصورت طرح تشدید، تشکیل اکیپ مشترک با صمت، گردشگری، تعزیرات، هماهنگی کشیک آزمایشگاه آب و آزمایشگاه مواد غذایی، تجهیز تیم‌ها به وسایل و تجهیزات پورتابل بازرسی، کلرسنجی از شبکه‌های آبرسانی شهری و روستایی، بازرسی از ایستگاه‌های صلواتی، بازرسی از محل اسکان زائران در حرم مطهر و جمکران و... نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

انتهای پیام