صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۶۱۸۸
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱

سرپرست ستاد کانون‌های مساجد خراسان‌جنوبی از ثبت‌نام ۲۵۲ نفر از فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» خبر داد و گفت: ثبت‌نام در مسابقات تا پایان تیرماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش ایکنا، به نقل از ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام علی محقی، سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی در سخنانی گفت: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند تا پایان تیرماه سال جاری در این مسابقات شرکت کنند.

به گفته وی مخاطبان این طرح باید عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور بوده و در رده‌های سنی کودکان (زیر هفت سال)، نوجوانان (هفت تا 16 سال) و جوانان (17 تا 30 سال) قرار داشته باشند.

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ثبت‌نام مسابقات قرآنی مدهامتان از اول اردیبهشت‌ماه در سطح استان آغاز شده است، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه بچه‌های مسجد و عضویت در کانون فرهنگی هنری مسجد خود، در ناحیه کاربری به بخش فعالیت‌های من مراجعه کرده و با انتخاب مدهامتان به صفحه ارسال فایل هدایت شوند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش «اعضا» و «کانونی» برگزار می‌شود، افزود: رشته‌های «قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، مفاهیم، معارف اهل بیت(ع)، اذان، حفظ کل، حفظ‌جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی» در بخش اعضا و «جلسات قرآن کریم (مساجد پایگاه قرآن)، تلاوت نور و تولیدات هنری» ویژه بخش کانونی است.

محقی یادآور شد: افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان در دو دوره گذشته (چهاردهم و پانزدهم) رتبه اول تا سوم و یا در مسابقات سازمان اوقاف و امورخیریه در دو دوره گذشته(1400 و 1401) رتبه اول تا پنجم ملی یا بین‌المللی را کسب کرده‌اند، نمی‌توانند در این مسابقات در همان رشته شرکت کنند.

انتهای پیام