صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۶۵۱۲۳
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای فارس‌ از تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، محسن عمادی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای فارس امروز، 4 شهریور در جمع خبرنگاران گفت: با توجه ‌به افزایش میزان ترددهای جاده‌ای در ایام اربعین از استان، ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی است.

وی افزود: در بازدید از این مجتمع‌ها شاخص‌های مختلفی، چون وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

عمادی با بیان اینکه مجتمع‌های خدماتی و رفاهی ملزم به ارائه خدمات موردنیاز مسافران و زائران در مراکز بین‌راهی هستند، گفت: کارشناسان این اداره‌کل با سرکشی و نظارت بر مجتمع‌ها به‌صورت ویژه با همکاری مدیران مجتمع‌های خدماتی و رفاهی زمینه استقبال و خدمت‌رسانی به زائران در طول راه‌های استان را فراهم کرده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای فارس بیان کرد: اجرای طرح نظارتی بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی تا پایان ایام اربعین و بازگشت زوار به محل اقامتشان به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمع‌های فعال در این استان و ارائه نقطه‌نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانند به سامانه ۱۴۱ مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، بیش از 60 مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در سطح محورهای مواصلاتی استان فارس در حال خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای هستند.

انتهای پیام