صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۶۵۷۷۱
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ۲۴۳ هزار و ۴۸۲ نامه به رئیس‌جمهور و تماس‌ تلفنی با سامانه ۱۱۱ در استان ثبت شد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استان، علی‌اصغر قلی‌پور، مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 6 شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون ۴۰ هزار نامه ویرایش شده و ۵۲ هزار مورد به دستگاه‌های مختلف اداری ارجاع شده است.

وی افزود: کار پردازش و ثبت نامه‌های مردمی ۱۸ روز با ۱۶ ساعت کار در روز انجام شد که ۴۶ هزار و ۸۶۰ درخواست در زمان سفر از طریق ارتباط الکترونیکی مردم و دولت و تماس با سامانه ۱۱۱ بوده است.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: ۵۸۰ کاربر، نیروی پشتیبانی، راننده و ناظران حوزه بازرسی برای ساماندهی این رویداد مشارکت کردند و بیشتر درخواست‌ها مربوط به کمک مالی، وام ضروری و قرض‌الحسنه و اشتغال است.

قلی‌پور اضافه کرد: مرحله بعدی ارجاع نامه‌های مردمی است که دامنه آن همه سازمان‌ها، نهادها و مؤسسات هدف شامل وزارت خانه‌ها، استانداری و دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، پشتیبانی و حمایتی است.

وی یادآور شد: مدیران برای ارائه پیگیری خواسته‌ها، پاسخ مثبت یا منفی را به‌صورت مستند با توضیحات کامل ارائه دهند و پاسخ رفع تکلیفی پذیرفته نمی‌شود و هر اقدام و جوابی از سوی مدیران، در سامانه ارتباط مردم و دولت ثبت می‌شود و کارشناسان حوزه بازرسی به جد موارد را بررسی و ارزیابی می‌کنند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: تمام فرایندهای پیگیری نامه‌ها و درخواست‌های مردمی از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود و نیاز به مراجعه حضوری به دستگاه اداری نیست.نمایندگان تام‌الاختیار ۳۰ دستگاه اجرایی و نهادهای عمومی و انتظامی، حمایتی با استقرار در میزهای ارتباطات مردمی به‌صورت حضوری پاسخگوی تعداد زیادی از مراجعات مردمی بودند.

انتهای پیام