صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۶۷۶۴۵
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

آیین افتتاحیه دوره آموزشی تربیت مدرس معلمان تربیت بدنی قطب یک کشور در شیراز با حضور منتخبی از کارشناس مسئولان و معلمان تربیت بدنی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، ۱۸ شهریور در آیین افتتاحیه دوره آموزشی تربیت مدرس معلمان تربیت بدنی قطب یک کشور در شیراز که با حضور منتخبی از کارشناس مسئولان و معلمان تربیت بدنی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: مسابقات ورزشی و فعالیت‌های تربیت بدنی، کار ارزشمندی است که مبتنی بر خرد جمعی و برنامه‌های دقیق و با پشتوانه قوی در معاونت تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس همواره در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برنامه‌ریزی در قالب ساحت زیستی و بدنی یکی از موفق‌ترین روش‌های تربیتی در راستای ایجاد شور و نشاط در مدارس و تحقق تربیت مطلوب دانش‌آموزان است.

عسکری با بیان اینکه در سند تحول بنیادین  دولت مردمی سیزدهم بر نقش ورزش در تربیت دانش‌آموزان بسیار تأکید شده است، گفت: حادثه تروریستی اخیر شاهچراغ(ع) و نقش شجاعانه فرزاد بادپا و دانش‌آموز قدرتی در برابر تروریست این حادثه نشان داد که ما هم در تربیت کودک و هم در تربیت افراد دارای هویت اسلامی ایرانی موفق بوده‌ایم، از این‌رو در این حادثه مشاهده کردیم آن کودک در اوج رعب و وحشت به پدرش کمک کرد و آن جوان نیز  با دست خالی یک داعشی سرتا پا مسلح را زمین‌گیر می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش با تأکید بر پرکردن خلأهای تربیتی تصریح کرد: در حوزه تربیت بدنی اعم از ورزش دانش‌آموزی و فرهنگی می‌توانیم با برنامه‌های متناسب به  هویت‌سازی بپردازیم و هویت بومی فرهنگی ایرانی ـ اسلامی را تقویت و آن را توسعه دهیم.

بنا بر این گزارش، دوره آموزشی تربیت مدرس معلمان تربیت بدنی قطب یک کشور با حضور منتخبی از کارشناس مسئولان و معلمان تربیت بدنی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال  بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در شیراز در حال برگزاری است.

انتهای پیام