صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۷۸۱۶۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه هدف رویداد استانی سبک زندگی، اتصال مجموعه‌های فعال در حوزه سبک زندگی به یکدیگر است، از برگزاری این رویداد در دیگر استان‌های کشور تا پایان سال خبر داد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، رویداد استانی سبک زندگی «امیدانه» (مجمع کنشگران مردمی سبک زندگی) با شرکت بیش از صد مجموعه فعال در حوزه سبک زندگی در خوزستان امروز جمعه 5 آبان در دارالقرآن کریم استان برگزار شد.

حجت الاسلام احسان فردآقایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در اختتامیه این رویداد با بیان اینکه دغدغه ما در این رویداد اتصال مجموعه‌های سبک زندگی استان به یکدیگر است، تصریح کرد: در این دوره که همه به دنبال غالب کردن سبک زندگی خود به دیگران هستند و این تلاش را چه به صورت فردی و چه به صورت سازمان یافته انجام می‌دهند، ما سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی خود را داریم که جنبه‌هایی از آن مغفول واقع شده است.

وی اظهار کرد: در این رویداد تلاش ما این است که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان و با همت مؤسسه میراث سبک زندگی، مفاهیم سبک زندگی را بازآفرینی و مجموعه‌های فعال در این عرصه‌ها را شناسایی کنیم.

فردآقایی با بیان اینکه این برنامه دوم رویداد ملی سبک زندگی است، گفت: مجموعه‌های خوبی در سطح کشور در این رویداد شناسایی شده‌اند و دبیرخانه این رویداد در استان ما به رسمیت شناخته شد. قرار است این رویداد تا پایان سال در دیگر استان‌های کشور نیز برگزار شود. هدف این است که بستری فراهم کنیم و اقدام مشترکی برای مجموعه‌ها تعریف کنیم.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خوزستان، در پایان گفت: صنایع فرهنگی یک صنعت جدی است؛ مثلا تم‌های تولد که بسیار مورد توجه خانواده‌ها است و ما کاری در این زمینه نکرده‌ایم. حاصل این رویداد باید به یک محصول فرهنگی برسد. ما نمی‌خواهیم مردم را موعظه کنیم. باید به آنها محصول بدهیم. این محصول خود به خود ما را در کانال سبک زندگی قرار می‌دهد.

 

انتهای پیام