صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۷۸۳۷۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اهمیت توسعه فرهنگ گفتگو محوری بین دانش‌آموزان برای تربیت نسلی آگاه و با بصیرت گفت: در این راستا برگزاری نشست‌های گفتگو محور باید اولویت اتحادیه انجمن‌های اسلامی قرار گیرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در رویداد «نوجهان نوجوان» به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کردستان امروز، ششم آبان در کردستان برگزار شد، با تأکید بر اهمیت توسعه فرهنگ گفتگو محوری بین دانش‌آموزان برای تربیت نسلی آگاه و با بصیرت گفت: در این راستا برگزاری نشست‌های گفتگو محور باید اولویت اتحادیه انجمن‌های اسلامی قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان برای توسعه استان باید تلاش علمی خود را ارتقا دهند، افزود: همت عالی نیاز به مطالعه و خواندن کتاب در مورد تاریخ به ویژه تاریخ کردستان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: توسعه فکری دانش‌آموزان و توانمندسازی آنان با سوق دادنشان به سوی مطالعه می‌تواند به نقش آفرینی آنان در تحقق اهداف بیانیه گام دوم تأثیرگذار باشد.

سیدعلی‌رضا عزیزی، رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کردستان گفت: این مراسم در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و با توجه به مأموریت مهم ایشان به دانش‌آموزان مبنی بر شناخت نقش و جایگاه ایران در نظم جدید جهانی برگزار شد.

عزت‌الله طیبی‌راد،  معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش آموزان به عنوان افسران جنگ نرم در جامعه می‌توانند مؤثر باشند، گفت: رویداد نوجهان می‌تواند امکانی را برای دانش‌آموزان فراهم کند که مفاهیم نظم جدید جهانی را بهتر و بیشتر در جامعه تبیین کنند.

یادآور می‌شود؛ در ادامه هرکدام از نمایندگان انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی به بیان مطالب خود در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی زیرساختی و عقیدتی در مدارس پرداختند.

انتهای پیام