وی اظهار کرد: بحث تولید فقط مربوط به کشاورز، دامدار، کارخانهدار و علوم مهارتی و خاص نیست بلکه در علوم انسانی تولید معنا دارد و میتوان قدمهای خوبی برداشت؛ از نمایشگاه گرفته تا دارالقرآنها باید تلاش کرد و اقداماتی تأثیرگذار در ارتقای کیفیت عملکرد آنها چه بهصورت فردی و چه بهصورت جمعی انجام داد.
مدیر حوزه علمیه رضویه خراسانجنوبی گفت: هر کسی در زمینه علوم قرآنی فعالیتی دارد باید دغدغهای در این فرد بهوجود آید که میشود در این زمینه فعالیت و تولیداتی انجام داد که پایه و مبنایی برای سایر فعالیتها قرار گیرد.
وی تصریح کرد: دو عنوان جهش تولید و مشارکت مردم از موضوعات و مباحثی است که از نظر قرآن و سنت و منابع دینی احتیاج دارد در این زمینهها تولیداتی صورت گیرد و برای جامعه اهمیت و جایگاه مسئله از نظر قرآن و روایات تبیین شود و در راستای تولیدات ابتدایی قرآنی قرار بگیرد.
دلدار تصریح کرد: افراد میتوانند فعالیتهای محتوایی در عرصه و زمینههای مختلف همراه با تولیدات مهارتی در زمینه مهارتهای قرآنی برای سطوح مختلف جامعه بهویژه کودکان، نوجوانان و جوانان داشته باشند و کارهای درخور این سنین تولید شود و تلاش شود تا جامعه قرآنی شکل گیرد.
مدیر حوزه علمیه رضویه خراسانجنوبی با بیان اینکه لازم است با نگاه به آیات قرآن کریم در راستای غنیسازی فرهنگ جامعه، تولید، کار، مشارکت و تعاون گام برداشت، گفت: جامعه قرآنی نیازمند بیداری و نهضت است؛ با تولیدات خوبی که از طرف این جامعه رقم بخورد، میتواند موجب رونق تولید در عرصههای مختلف و مشارکت بیشتر مردم شود.
انتهای پیام