وی در ادامه به تحولات و چرخش هایی اشاره کرد و گفت: طی دو سال اخیر در بنیاد امام رضا(ع) فعالیتهایی انجام شده و ادامه دارد از جمله اینکه به جای تصویرسازی تک بعدی شخصیت حضرت رضا(ع) تصویرسازی جامعالابعاد چرخش محتوایی انجام شده است و آثار ویژه هنرمندان در جشنوارهها به تولید آثار فاخر هنری برای عموم مردم صورت پذیرفته است.
سعیدیزاده افزود: با چرخش هدفمند از تولید بانکهای اطلاعاتی به تولید و عرضه محتوای رسانهای جذاب در بسترهای رسانهای (با اولویت جوانان و نوجوانان) روی آوردهایم، همچنین بهصورت تدریجی برگزاری جشنوارههای فرهنگی هنری تبلیغ و جریانسازی فرهنگ و سیره رضوی برای عموم مردم در دستور کار بنیاد امام رضا(ع) قرار گرفته و جذب مخاطب مقطعی در برنامهها بر جذب، حفظ و رشد پایدار مخاطبان در ساختارها انجام شده است.
مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) بر ضرورت هماهنگی و همکاری دستگاههای فرهنگی تأکید و بیان کرد: بنیاد امام رضا(ع) با چرخش هوشمندانه از اجرای برنامهها به صورت مستقل توسط بنیاد به رویکرد مشارکتمحور با نهادها و دستگاههای دولتی و نهادهای مردمی و کنشگرای بومی ملی و بینالمللی روی آورده است، همچنین از رویکردهای تک بعدی و تجربی به رویکردهای بهبود چرخهای و اخذ استانداردهای حرفهای چرخش فنی داشته و با هدف (توسعه فرهنگ رضوی) به منابع انسانی و مالی متناسب با رویکرد تحولی تغییر یافته است.
در ادامه این نشست احکام مدیران و مسئولان بخش های مختلف اعطا شد. معاونت علمی پژوهشی: دکتر سید رضا مرویان
مشاور عالی برنامه ریزی راهبردی: دکتر سعید قاسمی
مدیریت مردمی سازی فرهنگ رضوی: مهدی رجب پور
مدیریت آموزشی و اردویی رضوی: حجت الاسلام رفعتی
مدیریت توسعه عمومی و یکپارچه سازی منابع: سید حامد فیروزی
مدیریت آفرینش های فرهنگی و هنری: سید هاشم فیروزی
مرکز اسناد و کتابخانه تخصصی رضوی و زیارت: دکتر علیرضا کریمدادیان
مسئول دبیرخانه فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام: سید جواد رفایی
جانشین و کارشناس مسئول شوراهای تخصصی دبیرخانه: سعید زمانی
مدیریت رسانه های نوین: حسن دستپروری
دفتر شعر رضوی: حجت الاسلام سیدی
دفتر مطالعات و نظارت و ارزیابی: احمد هاشمی
دفتر مدیرعامل و روابط عمومی: سروش سیرجانی
سردبیر پایگاه خبری رضوی: محمد جواد علیپور