معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی اردبیل گفت: برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان «اصول مشاوره تلفنی» ویژه روانشناسان و مشاوران مرکز مشاوره تلفنی میتواند کیفیت مشاوره را بالا برده و زمینه انجام مشاورههای اصولی با کسانی را که امکان مراجعه حضوری را ندارد، محیا کند.
پروین ادامه داد: مشاوره تلفنی سازمان بهزیستی در عین حال که دارای مزایای بیشماری است، عدم رعایت احوال و قوانین آن میتواند حیات مراجعهکننده را دستخوش تغییر کند، بنابراین ارائه روشی قابل فهم و روشن توسط مشاور از اصول اساسی مشاوره تلفنی است و کسب مهارتهای ارتباطی برای انجام مشاوره تلفنی با کیفیت بالا دارای اهمیت بسیار است.
وی افزود: مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۴ بهصورت رایگان آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره تلفنی است و هماستانیهای عزیز میتوانند از هر کجای استان بدون پیششماره و با شمارهگیری ۱۴۸۰ نسبت به دریافت مشاوره از طریق تماس تلفنی اقدام کنند.
انتهای پیام