صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۵۳۲۸۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰

در راستای رسیدگی به درخواست‌های مردمی، پاسخگویی مدیر کل بهزیستی استان از طریق سامانه ارتباط مردم با دولت، سامانه سامد صورت گرفت.

به گزارش ایکنا از اردبیل و به نقل از اداره کل بهزیستی استان اردییل، حامد رضایی، مدیر کل بهزیستی استان اردبیل به همراه رئیس اداره پذیرش و هماهنگی برای برقراری ارتباط مستقیم با جامعه هدف بهزیستی، ۱۹ آذرماه، با حضور در دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری اردبیل به شکل برخط از طریق سامانه سرمد(۱۱۱)، به سؤالات ۳۴ نفر از تماس گیرندگان پاسخ دادند.

از عمده‌ترین در خواست‌ها و تماس‌های افراد جمعیت هدف می‌توان به درمان، معیشت، ساخت مسکن، مناسب سازی، وسایل ضروری، درخواست وکیل و وام اشتغال اشاره کرد که در این زمینه راهنمایی‌های لازم از سوی مدیر کل بهزیستی استان صورت گرفت.

موارد مطرح شده از طریق اداره پذیرش و هماهنگی و ارجاع به معاونت‌های تخصصی مربوطه تا رفع موانع و مشکلات پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام