صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۵۵۴۷۴
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
استاندار آذربایجان‌شرقی:

بهرام سرمست با اشاره به اینکه بانوان سرمایه‌های انسانی ارزشمند سازمان‌ها برای کارایی سازمانی و افزایش بهره‌‍وری هستند، گفت: در دولت وفاق زمینه استفاده از بانوان در پست‌های مدیریتی را فراهم می‌کنیم.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، بهرام سرمست، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز دوم دی‌ماه، در نشستی با حضور بانوان شاغل در استانداری با تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن، گفت: حضرت فاطمه(س) الگوی عملی بانوان عزیز در زندگی است. 

وی اضافه کرد: بدون شک یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های هر سازمان سرمایه اجتماعی آن بوده و بر این اساس مهم‌ترین پشتوانه من همکارانم در  استانداری هستند.

سرمست دو روش تعالی و توانمندسازی سازمانی را شامل شکوفایی استعدادها و فضاسازی برای ارتقای همکاران و توسعه فردی و مهارت‌های فردی آنان اعلام کرد و ادامه داد: کارمندان بخصوص بانوان برای ارتقای تحصیلی و شغلی باید تلاش کرده و بروز باشند، زیرا یادگیری مداوم و چرخش شغلی برای ارتقای سازمانی آنها نیاز است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پاره‌ای از موانع پیش پای ارتقای شغلی بانوان در استانداری و سایر نهادها وجود دارد که باید رفع شود، اظهار کرد: باید زمینه رفع موانع و استفاده از توان مدیریتی بانوان را فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه بانوان سرمایه‌های انسانی ارزشمند سازمان‌ها برای کارایی سازمانی و افزایش بهره وری هستند، گفت: در دولت وفاق زمینه استفاده از بانوان در پست‌های مدیریتی را فراهم می‌کنیم. 

تقی کرمی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی نیز  در این نشست با اشاره به توانمندی‌های بالای بانوان شاغل در این مجموعه گفت: مسیر ارتقای بانوان همکار باید به گونه ای طی شود که زمینه به‌کارگیری آنها در رده‌های مدیریتی فراهم شود. 

انتهای پیام