صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۶۳۸۱۲
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸

مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارس از تدوین سند راهبردی، نقشه راه و طرح تجاری و... این شرکت خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، محسن نهاوندی، مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارس امروز، 15 بهمن در نشست با اصحاب رسانه در شیراز به تشریح دستاوردها و اقدامات نوآورانه این شرکت در یک سال گذشته خبر داد و گفت: در یک سال اخیر با حمایت‌های صورت گرفته از سوی هئیت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، اقدامات نوآورانه‌ای در نمایشگاه بین‌المللی فارس انجام شده است که در نوع خود کم سابقه بوده‌اند.

وی افزود: تهیه سند راهبردی شرکت نمایشگاه بین‌المللی فارس، نقشه راه و طرح تجاری، سند تحول دیجیتال و نقشه راه اموراز جمله این اقدامات است که برای اولین بار در این شرکت انجام شده است.

نهاوندی از رشد قریب 150 درصدی درآمد شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارس نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: همچنین با آغاز فرایند طراحی، خاکبرداری و ساخت سازه سالن سعدی به متراژ 12 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی ۹۱ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارس ادامه داد: علاوه بر این، عملیات دیوارکشی کل اراضی شرکت نمایشگاه پس از ۲۹ سال به انجام رسیده و در سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدیدی در تعداد بازدید هیئت‌های خارجی از نمایشگاه ثبت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه رسانه اشاره کرد و گفت: در دنیای امروز، رسانه‌ها تنها ابزار انتقال خبر نیستند، بلکه به عنوان قلب تپنده ارتباطات، فرهنگ و توسعه جامعه عمل می‌کنند.

نهاوندی بیان کرد: رسانه‌ها حلقه اتصال بین مردم، دولت و نهادهای مختلف جامعه هستند و می‌توانند افکار عمومی را به سمت توسعه، پیشرفت و تعالی سوق دهند. از این‌رو، نمایشگاه بین‌المللی فارس همواره تلاش کرده است تا فضای تعامل و همکاری با رسانه‌ها را فراهم آورد، چرا که بدون همراهی و حمایت رسانه‌ها، این امر به طور کامل محقق نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارس در پایان خواستار تقویت همکاری رسانه‌ها با این شرکت، در راستای توسعه هرچه بیشتر استان فارس و معرفی ظرفیت‌های آن در سطح ملی و بین‌المللی شد.

انتهای پیام