صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۶۸۴۸۳
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس بر ضرورت داشتن صداقت و خلاقیت در انتقال پیام و انتشار اخبار از سوی روابط عمومی‌ها تأکید کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، محمد جواد برزگر، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس امروز، 8 اسفندماه در نشست روابط عمومی‌های سازمان بهزیستی که به میزبانی شیراز برگزار شد، بر ضرورت اعتمادسازی و پویایی روابط عمومی‌ها تاکید کرد و روابط عمومی را جهت‌دهنده افکار و زمینه‎ساز ارتقای سطح آگاهی عمومی دانست.

وی با تاکید بر اینکه داشتن صداقت در انتقال پیام و خلاقیت در انتشار اخبار مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی‌ است، گفت: در جهانی که هر پیام، فرصتی برای اعتمادسازی است، روابط عمومی هر مجموعه نقشی بی‌بدیل در روایت شفافیت، مدیریت بحران و شکل‌دهی به افکار عمومی ایفا می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس اضافه کرد: زبان تصویر، قدرت داستان سرایی، خلق پیام‌های اثرگذار، ابزارهای ارزشمندی هستند که فعالیت روابط عمومی را پویا و اثرگذارتر می‌کند.

برزگر در ادامه سخنان خود سازمان بهزیستی را نماد حمایت از آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه دانست و گفت: رسالت این سازمان تنها به ارائه خدمات محدود نمی شود بلکه در ایجاد امید و ارتقای آگاهی عمومی و بسترسازی برای توانمند سازی افراد نیز ماموریت دارد.

وی با تاکید بر نقش پررنگ روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان بهزیستی، تصریح کرد: روابط عمومی‌ می‌تواند جامعه را نسبت به حقوق، نیازها و توانمندی‌های مددجویان بهزیستی آگاه کند.

انتهای پیام