وی با اشاره به نقش تعیینکننده فناوری در تحول رسانهای ادامه داد: این یک فرصت بزرگ برای ترویج معارف اهلبیت(ع) در سطح جهانی است، هرچند همزمان با تهدیدهایی از سوی محتوای مغایر با ارزشهای دینی مواجهیم.
آقامیری به قدرت روزافزون شبکههای اجتماعی و میکرورسانهها اشاره کرد و افزود: در عصر حاضر، تأثیرگذاری رسانههای خرد گاه از رسانههای رسمی نیز پیشی گرفته و ضروری است این ظرفیت را با تولید محتوای غنی، جذاب و هدفمند همراه کنیم.
وی همچنین از هوش مصنوعی بهعنوان ابزاری کلیدی در کاهش هزینهها، افزایش سرعت انتشار و ارتقای اثربخشی پیامهای ارزشی یاد کرد و ادامه داد: هرچه زودتر به فناوریهای نوین، بهویژه در حوزه رسانه، مسلط شویم، مزیت رقابتی ما حفظ خواهد شد اما در صورت تأخیر، این فرصت بهسرعت برای همه کشورها و جریانها قابل دسترس خواهد بود و جایگاه ما در عرصه رقابت رسانهای تضعیف میشود.
انتهای پیام