صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۸۳۱۹۰
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۳:۰۰

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران از طریق سامانه فواد ۱۲۸، می‌توانند پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: سامانه فواد 128، در اجرای بند چهارم محور سوم برنامه اصلاح نظام اداری دولت چهاردهم و با توجه به رویکرد این دولت در جهت تقویت فرآیند پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی به شهروندان و ارتقای رضایت‌مندی آن‌ها راه‌اندازی شده است.

وی افزود: طرح فوریت‌های اداری(فواد)، توسط مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت‌های اداری سازمان اداری استخدامی کشور در جهت دریافت، ثبت و پیگیری شکایات و درخواست‌های مرتبط با نحوه ارائه خدمات به شهروندان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: پاسخگویی به شهروندان از طریق سامانه یاد شده، به‌‌عنوان رابط میان شهروندان و دستگاه‌های اجرایی حداکثر تا 4 ساعت انجام می‌شود.

اسمعیلی، اطلاع‌رسانی قوانین، مقررات، مراحل و فرآیندهای ارائه خدمت، اطلاع‌رسانی به‌‌موقع و شفاف تصمیم‌های مرتبط با ارائه خدمات، بروز شرایط حاکی از احترام، عدالت و رعایت کرامت انسانی در ارائه خدمت، رعایت زمان قانونی شروع و پایان ارائه خدمت، استمرار ارائه خدمت به‌‌دلیل عدم حضور کارمند، مدیر مربوط یا عدم پیش‌بینی نیروی جایگزین و استمرار ارائه خدمت به‌دلیل موکول کردن آن به زمان و روزهای آتی بدون توجیه قانونی را از مهم‌ترین اهداف این سامانه برشمرد.

انتهای پیام