صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۸۵۴۴۷
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۳:۳۱

اولین پیش نشست همایش «ملاحظات آموزش در عصر هوش مصنوعی» در سالن مرکز مشاوره دانشگاه قم با حضور مدیران گروه‌های مراکز آموزش عالی استان قم برگزار شد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه قم، اولین پیش نشست همایش «ملاحظات آموزش در عصر هوش مصنوعی» ویژه مدیران گروه‌های علوم تربیتی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم در سالن مرکز مشاوره دانشگاه قم با حضور مدیران گروه‌های مراکز آموزش عالی استان قم برگزار شد.

در این جلسه حبیب‌زاده، دبیر علمی همایش به شرح جامعی از جزئیات همایش پرداخت و پس از آن مدیران گروه‌های علوم تربیتی به معرفی ظرفیت‌های خود نسبت به توسعه همکاری‌ها و روابط علمی پرداختند، همچنین فرجامی، عضو هیئت علمی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه قم به بیان نقاط ضعف و قوت هوش مصنوعی و الزام راهبردمداری نسبت به توسعه آموزش در عصر هوش مصنوعی پرداخت.

در این جلسه ابتدا گزارشی از فرایند طراحی و برنامه ریزی همایش ارائه شد که در این گزارش کارگروه‌های تخصصی متناسب با محور های همایش که شامل ۸ کارگروه می شود همراه با رئیس کارگروه و اعضا معرفی شدند.

این کارگروه ها شامل، کاربرد هوش مصنوعی در آموزش عمومی، کاربرد هوش مصنوعی در آموزش دانشگاهی، کاربرد هوش مصنوعی در آموزش فنی و مهارتی، کاربرد هوش مصنوعی در بهسازی منابع انسانی، بنیادهای فلسفی کاربرد هوش مصنوعی در آموزش، ملاحظات اخلاقی کاربرد هوش مصنوعی در آموزش، ملاحظات حقوقی کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و ملاحظات فنی و زیرساختی کاربرد هوش مصنوعی در آموزش است.

در ادامه این نشست، آمار مقالات رسیده و فرایند داوری مقالات توسط دبیر اجرایی، دکتر معارفوند ارائه شد و از نظرات تخصصی دکتر فرجامی که در زمینه هوش مصنوعی از استادان به نام هستند استفاده شد، وی آخرین پیشرفت‌ها و تهدیدهای هوش مصنوعی را بخصوص در حوزه آموزش دانشگاهی و عمومی متذکر شد.

انتهای پیام