صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۸۷۰۴۱
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۴ - ۲۱:۱۱

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: در حال حاضر سامانه «سو» آماده دریافت مطالبات مردمی است و این مطالبات به دستگاه‌های اجرایی ارجاع داده می‌شوند که ۷۹ دستگاه عضو این سامانه هستند و پاسخگویی و پیگیری را انجام می‌دهند.

به گزارش ایکنا از همدان، میثم صابریون دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، امروز ۱۷ خردادماه در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۳۹ پرونده در قرارگاه بررسی شده است که یکی از این پرونده‌ها مربوط به تخلف یکی از مدیران دستگاه خدمت رسان بود. این مدیر با وجود بومی بودن از مهمان سرا استفاده شخصی کرده و هزینه زیادی را ایجاد کرده بود که با پیگیری چند ماهه این مدیر برکنار شد.

 وی افزود: در موضوع قطعی آب نیز با همکاری چهار گروه مطالبه گری و ۴۰ کارشناس، ۱۰ گزارش ترک فعل تهیه شد اما تغییر مدیریتی صورت نگرفت.

صابریون ادامه داد: در حال حاضر سامانه سو، آماده دریافت مطالبات مردمی است و این مطالبات به دستگاه‌های اجرایی ارجاع داده می‌شوند که ۷۹ دستگاه عضو این سامانه هستند و پاسخگویی و پیگیری را انجام می‌دهند.

انتهای پیام