صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۸۷۶۲۲
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۲:۰۷
​​​​​​​مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان شرقی:

علی اکبر سلمانی، با بیان اینکه ادارات شهرستانی موظف به افزایش رضایتمندی ایثارگران هستند، تاکید کرد: خدمتگزاری به ایثارگران و رفع دغدغه‌های آنان در سطح ادارات شهرستانی، مراجعات به ستاد استان را کاهش و رضایتمندی ایشان را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علی اکبر سلمانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، امروز، 20 خردادماه، در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید استان، با بیان اینکه ادارات شهرستانی موظف به افزایش رضایتمندی ایثارگران هستند، تاکید کرد: خدمتگزاری به ایثارگران و رفع دغدغه‌های آنان در سطح ادارات شهرستانی، مراجعات به ستاد استان را کاهش و رضایتمندی ایشان را افزایش می‌دهد.

وی با قدردانی از تلاش صادقانه همکاران شهرستانی در خدمت رسانی به ایثارگران عزیز گفت: خدمتگزاری در سطح ادارات شهرستانی باید به نحوی باشد که دیگر، احساس نیازی برای مراجعه به ستاد استان به وجود نیاید.

سلمانی تاکید کرد: اگر در پاسخگویی به ایثارگران، نگاه ما در راستای حل مشکلات این عزیزان با اختصاص وقت کافی و ارائۀ توضیحات مستند به دستورالعمل‌های ابلاغی و در عین حال با رویکردی دلسوزانه باشد، علاوه بر اینکه رضایت خداوند متعال و دعای خیر شهیدان را به‌دنبال دارد، باعث می‌شود ایثارگران بدون نیاز به مراجعه به ستاد استان، به صورت مستقیم از بنیاد محل پروندۀ خود خدمات قانونی را دریافت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه گاهی اوقات مشکلات ایثارگران عزیز باید در جای دیگری حل شود، افزود: در این شرایط، هرچند موانعی برای تحقق خواسته ایثارگران وجود دارد اما اخلاق مداری، مسئولیت پذیری در قبال کارگشایی از مشکلات، گشاده رویی، خوش برخوردی و حفظ حرمت ایثارگران باعث می شود آنان با احساس آرامش و رضایتمندی، بنیاد شهید را ترک کنند.

وی با بیان اینکه مراجعه کنندگان به ادارات تشنه رفتار مناسب و تکریم هستند، گفت: در مواردی که همکار شهرستانی نیاز به کسب اطلاعات بیشتر برای پاسخگویی دقیق به مراجعان دارد، بهره‌گیری از راهنماییِ تلفنیِ کارشناس متناظرش در ستاد استان بهترین راهکار است.

سلمانی همچنین با تاکید بر لزوم اهتمام بیش از گذشته شخص مدیران به حضور در نماز جماعت، از آنان خواست کارمندان حوزه خود را نیز به شرکت در نماز جماعت ترغیب کنند.

انتهای پیام