صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۹۰۴۵۴
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۴ - ۲۰:۵۳

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار البرز گفت: دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی و قضائی استان به ویژه برای بانوان شاغل و دارای فرزند با شرایط خاص با ۳۰ درصد ظرفیت اعلام شد.

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، مهدی فراهانی، معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری البرز در کمیته راهبری فضای مجازی استان البرز در خصوص نحوه فعالیت کارکنان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم تیرماه اظهار کرد: به اطلاع می‌رساند دورکاری کارکنان در روزهای ٣ و ۴ تیرماه با ظرفیت ۳۰ درصد نیروهای انسانی و با تشخیص مقام ارشد دستگاه‌ها و ادارات برقرار است.

وی تأکید کرد: کارکنان دستگاه‌های اجرایی و قضائی استان به ویژه بانوان شاغل، بانوان دارای فرزند زیر ۶ سال و دارای فرزند معلول، بیماران صعب العلاج و معلولین می‌توانند روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۳ و ۴ تیرماه ۱۴۰۴ از ظرفیت آئین‌نامه دورکاری استفاده کنند.

این مسئول بیان کرد: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

فراهانی در خصوص بانک‌ها نیز گفت: واحدهای پشتیبان و فنی ستاد بانک‌ها در سطح استان، حداقل ٥٠ درصد شعب لازم کشیک به صورت چرخشی، شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات به منظور خدمت رسانی به عموم شهروندان دایر خواهند بود.

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار البرز توضیح داد: مدیران دستگاه‌ها موظف هستند تمهیدات و برنامه ریزی های لازم جهت حضور حداقل ٣٠ درصد از کارکنان در مجموعه را داشته باشند، به‌گونه‌ای که در روند خدمات‌رسانی به مردم عزیز خللی ایجاد نشود و کارکنانی که از دورکاری نیز استفاده می‌کنند ضمن ارتباط مستمر با محل خدمت در صورت نیاز دستگاه‌ها، آمادگی لازم جهت حضور در محل کار و ارائه خدمات را داشته باشند.

انتهای پیام